MINI CRAWLER

Firma BAARS dysponuje najbardziej zaawansowanym technicznie sprzętem do wykonywania sondowań statycznych na świecie. Korzystamy z urządzeń renomowanych holenderskich firm, które są jednymi najważniejszych producentów sprzętu do sondowania CPT i CPTU. Mini Crawler to lekka, samobieżna jednostka gąsienicowa firmy BAARS przeznaczona do zadań specjalnych. Gumowe, taliowane gąsienice pozwalają na jazdę po miękkim jak i twardym podłożu. Mini crawler posiada 4 kotwy talerzowe pozwalające uzyskać nawet 200 kN siły wcisku.

Mini Crawler idealnie nadaje się do badań w bardzo trudnych warunkach gdzie dojazd jest utrudniony np. torfowiska, bagna, tereny zalesione, wały przeciw powodziowe, tereny mocno zurbanizowane, szlaki i stacje kolejowe. Nasza sonda wyposażona jest w sprzęt badawczy spełniający wymogi norm: IGO 1, ISO 22476, Eurocode 7, ISSMGE oraz ASTM.

Dodatkowo wykorzystujemy w naszej pracy również dylatometr Marchettiego, wyposażony w najnowocześniejszy układ sterowniczy, moduł sejsmiczny i jedyny w Polsce VIDEOCONE.

Wydajność

Nawet do 50 mb badań dziennie.

Wszechstronność

Badania na lądzie i pomiędzy szynami jednego toru.

Mobilność

Badania w każdych warunkach i w każdej lokalizacji.

 

Kategoria sprzętu:

  • według NGI pierwsza
  • według Komitetu Technicznego TC 16
  • International Society for Soil Mechanics and Geotechnical Engineering (ISSMGE) pierwsza

Nasza sonda statyczna wyposażona jest w sprzęt pozwalający wykonywać testy penetracyjne według międzynarodowych standardów, takich jak:

  • NEN 3680,
  • NEN 5140,
  • DIN 4094-1,
  • NF P94-113,
  • ISO 22476-1,
  • ISO 22476-12,
  • Eurokod 7,
  • ISSMGE norma ASTM D3441-98,
  • ASTM D5778-07,
  • ASTM D6067-96 Obejmuje klasy 1 piezstożkowe testy CPTU i testy dyssypacji,
  • IGO 1.

 

Specyfikacja Techniczna CPT Truck 200 kN

Waga

2,7 Tony

Maksymalna techniczna siła wcisku

20 Tony

Maksymalna operacyjna siłą wcisku

20 Ton

Maksymalna prędkość przejazdu

6 km/h

Typ kotwienia

4 kotwy talerzowe

Maksymalne nachylenie terenu dla testu

25°

Maksymalne nachylenie terenu dla przejazdu

20°

Natężenie hałasu

podczas testu –76 dBA

podczas jazdy –62 dBA

Rodzaj paliwa

ON

Hydraulika

nie biodegradowalna