Telefon +48 604 218 377

  Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wybierz język

 CPT Truck Man z BIG CRAWLER 250 kN

 

ciężarówkiFirma BAARS dysponuje najbardziej zaawansowanym technicznie sprzętem, za pomocą którego wykonuje się sondowania statyczne sondą stożkową. Korzystamy z urządzeń renomowanych firm, które są jednymi z najważniejszych producentów sprzętu do sondowania CPT i CPTU. Jesteśmy w posiadaniu zestawu samochodowego CPT TRUCK MAN 200 kN. Jest to największa i najcięższa jednostka badawcza w naszym parku maszynowym.  Do zalet tej maszyny należy podwozie balastowe, dzięki czemu nie zachodzi konieczność jej kotwienia przed rozpoczęciem pracy. Jest to połączenie specjalistycznej ciężarówki z BIG CRAWLER, które razem wytwarzają siłę wcisku 250kN. W razie potrzeby jednostka gąsienicowa może zostać zdjęta z nadwozia samochodu i wykonywać badania w trudnodostępnych lokalizacjach.
Dodatkowo wykorzystujemy w naszej pracy również dylatometr Marchettiego, wyposażony w najnowocześniejszy układ sterowniczy, moduł sejsmiczny i jedyny w Polsce VIDEOCONE.
Wydajność
Nawet do 200 mb badań dziennie.
Wszechstronność
Badania na lądzie i na wodzie.
Mobilność
Badania podłoża gruntowego w każdych warunkach i w każdej lokalizacji.
 
Kategoria sprzętu:
• według NGI pierwsza
• według Komitetu Technicznego TC 16
• International Society for Soil Mechanics and Geotechnical Engineering (ISSMGE) pierwsza
Nasza sonda statyczna wyposażona jest w sprzęt pozwalający wykonywać testy penetracyjne według międzynarodowych standardów, takich jak:
• NEN 3680,
• NEN 5140,
• DIN 4094-1,
• NF P94-113,
• ISO 22476-1,
• ISO 22476-12,
• Eurokod 7,
• ISSMGE norma ASTM D3441-98,
• ASTM D5778-07,
• ASTM D6067-96 Obejmuje klasy 1 piezstożkowe testy CPTU i testy dyssypacji.

Specyfikacja Techniczna CPT Truck Man z BIG CRAWLER 250 kN
Waga 26 Tony
Maksymalna techniczna siła wcisku 26 Tony
Maksymalna operacyjna siłą wcisku 25 Ton
Maksymalna prędkość przejazdu 90 km/h
Typ podparcia 4 podpory (2 z przodu, 2 z tyłu) 
Maksymalne nachylenie terenu dla testu 15°
Maksymalne nachylenie terenu dla przejazdu 20°
Natężenie hałasu podczas testu –70 dBA
  podczas jazdy –79 dBA
Rodzaj paliwa ON
Hydraulika nie biodegradowalna

samochód ciężarowy i operator
samochód ciężarowy i operator 2
samochód ciężarowy 1
samochód ciężarowy 2
samochód ciężarowy 3